Wednesday 26 October 2011

Filem RA. One

Posted by BG Design



Filem:
RA. One


Pengarah:
Anubhav Sinha


Genre:
Aksi, Pengembaraan & Sains Fiksyen


Pelakon:
Shah Rukh Khan, Kareena Kapoor, Arjun Rampal, Sanjay Dutt & Etc.


Tarikh Tayangan:
26 Oktober 2011


Sinopsis:

Shekhar merupakan seorang bapa yang cuba untuk menjalin perhubungan yang lebih akrab dan bermakna dengan anak lelakinya. Dalam usaha memancing minat anaknya agar menghabiskan waktu dengannya maka Shekhar telah berjaya mencipta satu permainan virtual hebat untuk dimainkan bersama. Tanpa disedari, permainan rupa - rupanya mempunyai pengaruh dan kesan hebat terhadap kehidupan realiti mereka.


Trailer:



3 Sebab Aku Mahu Menonton Filem Ini:

1) Sebab Filem Ini Ada Shah Rukh Khan

2) Antara Filem Bollywood Yang Termahal Dari Segi Kos Pembikinannya

3) Mahu Membandingkan Filem Ini Dengan Filem Endhiran Lakonan Rajnikanth!


P/S : Aku Tengok Dekat Surat Khabar Filem Ini Tak Ditayangkan Di Pawagam Berhampiran Rumah Aku! Aku Lihat Di Internet Filem Ini Ada Dalam Senarai Tayangan Pula! Kejap Lagi Nak Serbu Pawagam Lah Tanya Mana Satu Yang Betul! (^_^)Y


6 comments:

  1. kareena kapoor..heroin cool.

    ps-banner lama yg ad gambar kau dah xde rupanya kan

    ReplyDelete
  2. hidayah : aku kecewa nih..gi wayang tak tayang plak..kempunan aku nak tgok

    anif : best tapi xdapat nak tgok..sedih2

    ReplyDelete
  3. dah bape taun tak tgk citer hindustan ni..kalau bole lawan cite tamil sivaji the boss best gak layan ni huhu

    ReplyDelete
  4. alor star mall akan tayang, tapi maybe dalam next week.. jitra tak tayang langsung... city plaza lagi lah x... huhu.... tunggu DVD je... refer kepada laman web Lotus Five Star utk update yang sah. Cinemaonline.com kadangkala x brapa sah. :-) - jangan risau, aku pun keciwa bha... haha..

    p/s: tapi nasib baik aku balik UPSI. sempat insyallah turun mid. Mid valley pun tayang sampai ahad je. kena catch up pantas nih..

    ReplyDelete
  5. FUHHH! Nampak HEBAT cerita ni! Makin canggih kan Bollywood..

    ReplyDelete