Wednesday 13 July 2011

Filem Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2

Posted by BG Design



Filem:
Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2


Tarikh Tayangan:
14 Julai 2011


Pengarah:
David Yates


Genre:
Aksi, Pengembaraan & Fantasi


Pelakon:
Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Ralph Fiennes,
Tom Felton, Helena Bonham Carter, Alan Rickman & Etc.


Sinopsis:

Filem terakhir Harry Potter ini akan menunjukkan bagaimana Harry, Ron dan Hermione kembali ke Hogwarts untuk mencari dan memusnahkan saki baki artifak horcruxes sebelum dijumpai oleh Voldemort kerana mereka tidak mahu kuasa Voldemort bertambah kuat. Namun apabila Voldemort menyedari tentang hal ini maka beliau telah mengumpulkan bala tenteranya untuk memerangi dan memusnahkan Hogwarts lalu berlakulah sebuah peperangan besar yang mana mereka sedar kehidupan mereka tidak akan sama seperti dahulu lagi.


 Trailer:




 Harapan Hans:

Menonton pada trailer filem ini membuatkan aku yang tidak pernah ketinggalan menonton siri filem ini sejak dari awal berasa sangat - sangat teruja mahu menonton filem ini berbanding sewaktu aku menonton trailer filem Transformers 3 Dark of the Moon. Jadi, aku mengharapkan pengakhiran kisah yang cemerlang daripada Filem Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 ini dah memang aku dah tak sabar lagi nak menonton di pawagam. Sayangnya Alor Setar tiada pawagam yang menayangkan filem 3D. Sedih!


P/S : Aku Suka Watak Bellatrix Lestrange Lakonan Helena Bonham Carter!

18 comments:

  1. xsabar tngok cite nie!
    jom date reramai! haha

    ReplyDelete
  2. aku dah baca bukunya.so dah tau ar endingnya..

    aku tak sabar nak tengok Harry lawan You Know Who..dan Bellatrix tu kena bunuh ngan mak Ron..geram punya pasal...hahhaaha..

    ReplyDelete
  3. tak pernah follow harry potter ni sejak dulu lg... huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  4. huhu...x sabarnye..nak tgk last jadi mcmane dlm movie...huu^^

    ReplyDelete
  5. Hans,aku pon tak sabar nak tgk..Siri last ni...Part 1 aku dah tgk...Tinggal part 2 je...pasni dah tak ada dah harry Potter..rugi gila kalau tak tgk..

    ReplyDelete
  6. hans mmg org alor star ke?or juz stdy kt sne je?

    ReplyDelete
  7. tak minat cerita ni...tak pernah tengok langsung :)

    ReplyDelete
  8. aku tak ikut dari first harry potter lagi,..
    camne?.
    :)

    ReplyDelete
  9. sedih weh tah layan 3D lah nohhh...meh cini...pawagam kt cini ada 3D weh.....

    ReplyDelete
  10. xsaba jugak nk tengok.. tp time tygn nye dh masok elaja balek kt perlis..perlis mne ade pwgm..sob sob ..alor star ade la jugak kn pawagam..wuwu..

    ReplyDelete
  11. xsaba jugak nk tengok.. tp time tygn nye dh masok elaja balek kt perlis..perlis mne ade pwgm..sob sob ..alor star ade la jugak kn pawagam..wuwu..

    ReplyDelete
  12. Walaupun dah 3 kali aku baca buku dia, aku tetap rasa surprise tunggu citer ni kuar panggung.
    Nak tengok imaginasi director ni.
    Hope sangat sangat lah gempak final movie ni.

    :)

    ReplyDelete
  13. x pernah layan pon series harry potter ni..tunggu kat tv je lah..hehe.

    ReplyDelete
  14. jum tengok same2..
    suke sgt dgn filem hp ni..
    xsabar jgk nk tgk..
    u kena pergi penang la..hehe

    ReplyDelete
  15. Ahh nak tengok!!1!1! Tapi takde masa :( SADLIFE

    ReplyDelete
  16. aku xkire, aku nak tengok gak. grrr... komuniti tumblr semua tengah semangat hP7 ni kot. haha!

    ReplyDelete